
REKLAMACJE
Niestety czasami bywa tak że coś się psuje albo nie działa.
1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie Regulaminu, należy składać na adres:
Alewe Damian Opszalski
Kosynierów 8a/1
05-552 Mroków, Polska
alewe.sklep@gmail.com
tel. 509169255
3. Celem złożenia reklamacji w przedmiocie wad fizycznych Towaru Klient może posłużyć się elektronicznym formularzem zwrotu dostępnym na stronie sklepu na dole w zakładce "reklamacja". Po otrzymaniu kompletnego i prawidłowo wypełnionego formularza zwrotu Sprzedawca poinformuje o dalszych sposobach postępowania. Klient w przypadku odsyłania towaru, zobowiązany jest do zapakowania Towaru i jego odpowiedniego zabezpieczenia na czas transportu, mając na uwadze szczególnie podatny na urazy mechaniczne charakter Towaru.
4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji niezwłocznie, najpóźniej w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, natomiast jeśli Klient jest konsumentem i zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, wówczas reklamacja rozpatrywana jest w terminie 14 dni O wyniku postępowania reklamacyjnego Klient jest informowany za pośrednictwem poczty elektronicznej, chyba że nie wyraził zgody na taki sposób porozumiewania się.
5. Uwzględniając żądanie Klienta w postaci naprawy towaru lub jego wymiany na nowy Sprzedawca na własny koszt w terminie 14 dni przesyła na podany w formularzu zwrotu adres naprawiony lub nowy Towar.
6. W przypadku uznania za skuteczne oświadczenia o odstąpieniu od umowy w następstwie stwierdzenia wad Towaru lub uwzględnienia żądania obniżenia ceny zwrot uiszczonej ceny lub jej części następuje na rachunek bankowy Klienta w terminie 14 dni.
7. W przypadku braków w reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie.
8. Niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady, Sprzedawca udziela Klientowi gwarancji na sprzedane Towary na okres jednego roku od daty dostarczenia Towaru.
9. W przypadku określenia żywotności lamp podane są średnie wartości. Zapis nie stanowi gwarancji żywotności.
10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady fizyczne Towaru wynikłe z:
niewłaściwej instalacji (np. niezgodność dopuszczalnej wartości napięcia) niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem Towaru lub z instrukcją obsługi zastosowania lub używania Towaru (np. używanie produktów bez odpowiedniego oznakowania w środowisku o wysokim zasoleniu powietrza lub stosowania produktów bez odpowiedniej klasy ochrony IP44 i powyżej, w miejscach o stałej ponadprzeciętnej wysokiej wilgotności; użycie niewłaściwych środków czyszczących, bądź produktów o ostrych kantach); normalnego zużycia Towaru; nieuprawnionej modyfikacji Towaru.
11. Niestwierdzenie wad lub stwierdzenie wad wynikłych z przyczyn określonych w ust. 8 powyżej stanowi podstawę do odrzucenia reklamacji. W przypadku odrzucenia reklamacji Klient ponosi koszt zwrotnego przesłania Towaru, jak również kosztu transportu Towaru do Sprzedawcy.
12. Sprzedawca nie jest producentem Towarów.
tutaj do pobrania wzór reklamacji
prosimy wydrukować i dołączyć do przesyłki lub wysłać na adres alewe.sklep@gmail.com